wtorek, 10 lutego 2009

GRAMMY 2009

Tegoroczna gama muzycznych nagród Grammy przyniosła wiele ciekawych koncepcji łączenia ubrań i dodatków. Krytyków najbardziej zszokowała kreacja wokalistki M.I.I. (?), która pod kwiecistą sukienką, pod stertą falban ukryła skrzętnie swój brzuszek. Sama nie wiem, co mam myśleć na temat jej pomysłu, gdyż do krótkiej, błękitnej sukienki wybrała żółty stanik, śmiało eksponujący dekolt oraz modre sneakersy (jak na mój gust, mimo iż podreaślały image artystki, nie zbyt pasowały do całego kompletu w tych okolicznościach). Mile zaskoczona byłam większością (bo nie można tu mówić o wszytskich) meżczyzn, gdyż pokazali klasę, zakładając idealnie skrojone garnitury o ciekawych fakturach, choć, gdzie było ich więcej, tam zdecydowanie krajobraz stawał siuę czarno- biały. U kobiet występowała jak zwykle- ogromna różnorodność- od minisukienek, zarpószonych cekinami, po suknie maxi w bardzo eleganckim stylu.

j.w.


Kanye West i Jay- Z nawet w zwykłych garniturach wyglądają wspaniale.


Katty jak zwykle wyglądała wyśmienicie. Choć na moze według niektórych
suknia uznan będzie za landrynkową, mi przypadła do gustu (duuuuuży plus
za geometryczny kwiat i kamienie ;)


LeAnn Rimes z łatwością wyczuła trend na egipskie motywy.


Gwyneth Paltrow urzekła mnie swoim strojem. Idealnie dopasowane
dodatki do ślicznej mini od Versace.


Choć Paris ma piękne ciało, to publiczne występowanie półnago jej
nie przystoi, nawet w vintage Versace


A fryzura Whitney pamięta jeszcze czasy "Bodyguarda"

1 komentarz:

  1. no, Paris przesadziła. ja wszystko zrozumiem, ale tak "plażowy" strój na RedCarpet to żaden stylista by jej nie dał ;)

    OdpowiedzUsuń