czwartek, 23 października 2008

na dobry początek

Witam wszystkich moich Drogich Obecnych/ Przyszłych Czytelników- Fashion Victims!


Z racji tego, że to pierwszy wpis i powinien wśród innych wyróżniać się szczególnie, napiszę parę słów o autorce (aka mnie). Mam niebieskie oczy, raczej powierzchowną osobowość, nieznośną słabość do drogich papierosów i serce zakochane w modzie.

Jesienny zapach drzew zainspirował mnie do założenia trendsetterskiego bloga. Kolory tej pory roku tak intensywnie wpływają na modę, że nie mogłam się oprzeć, by gdzieś spokojnie wyrazić swoje fashionistowskie emocje. na ulicach aż roi się od brązowych, skórzanych saszków, kolorowych rajstop, koronkowych aplikacji. Paznokcie prawdziwych fashion victims przybrały czerwone bądź granatowe barwy, a usta- czerwone. Wszystko utrzymane w jesiennych tonacjach- mnóstwo koloru, ale raczej stonowanego, utrzymanego w koncepcji spadających liści i październikowego słońca.

W tej sukience DKNY zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Poszukuję podobnej już od dobrych dwóch tygodni, albo chociaż dobrej jakości podobnej tkaniny. Donna, jako moja mentorka w tym sezonie, przekonała mnie do noszenia beretów i do tego, że moja czarna torba może jeszcze być spokojnie używana. Ponadto uwielbiam tą kolekcję za fioletowy płaszcz, na którego punkcie szaleję, ale niestety będę musiała pocieszyć się nieco innym fasonem, z racji tego, że w żadnym sklepie identycznego nie znajdę... A oto i on (dla tych, którzy go jeszcze nie widzieli):

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz